A Pásztor Tamás és Társa Kft. a Citroën Hungária által 1994-ben elindított márkakereskedői hálózat kiépítésébe 1995 júliusában csatlakozott. A XVI. kerületi Iskola utcában akkor már működő szervizünk ekkor bővült egy új épülettel, melyben helyet kapott egy autószerelő és autóvillamossági szerelő, valamint egy karosszérialakatos műhely, így a régi épülettel együtt 10 szerelőálláson folyhatott a gépkocsik javítása. Az épületben négy gépjármű bemutatására alkalmas autószalon is helyet kapott, így a csatlakozásunkat követő két év alatt a magyarországi hálózat egyik legnagyobb ügyfélkörével rendelkező márkakereskedésévé vált cégünk.
1997-ben Citroën Veresegyház néven megnyitottuk második autószalonunkat, amely 1999-ben egy márkaszervizzel bővült. 2001 októberétől az eredeti helyén, a régi épület elbontása mellett, egy teljesen új objektumban az akkori legmodernebb szerviz berendezésekkel és számítástechnikai eszközökkel felszerelve folytatta munkáját a Citroën Veresegyház csapata. Azóta töretlenül régiójának kiemelkedő és meghatározó márkakereskedéseként áll az ügyfeleink szolgálatára.
Cégünk évről-évre kimagasló eredményeket ért el a Citroën hálózatában, melyet 1997, 1998 és 1999-ben a piacvezető kereskedésének járó díjjal jutalmazott a Citroën Hungária Kft.
1999. november 19-én megnyitottuk a XV. kerület Szentmihályi út 152-154. szám alatti, az akkori viszonylatban Európa egyik legnagyobb és legkorszerűbben felszerelt Citroën márkakereskedését. Ekkor a cég központi vezetése átköltözött az új épületbe, míg a XVI. kerületi telephely egészében átalakult karosszériajavító- és kárrendezési centrummá. Ekkor a biztosító társaságok együttműködési szerződéseit kiegészítettük az önálló kárfelvételi joggal, mellyel a sérült gépjárművek teljes javítási idejét jelentősen tudtuk csökkenteni.
Ügyfélkörünk dinamikus bővülése megkívánta, hogy 2003 második felében a Szentmihályi úton megnyissuk új szervizszárnyunkat, melyben vizsgasor és plusz öt szerelőállás kapott helyet. Ezzel egy időben az értékesítési frontot egy átadótérrel bővítettük, melyben négy autó egyidejű átadása vált lehetővé szalonkörülmények között.
2005 decemberére készült el a XVII. kerületi beruházás, mely a cég harmadik és egyben a legnagyobb márkakereskedése lett. A 8.600 m2 területű, öt szintes létesítmény magába foglalja az összesen 32 gépjármű bemutatására alkalmas földszinti és emeleti autószalonokat és a 16 állásos szervizt. Az épületen belül megtalálható továbbá a 8 állással és a legkorszerűbb karosszériajavítási eljárásokkal rendelkező kárrendezési centrum, valamint a környezetkímélő, vízbázisú termékekkel üzemelő fényezőműhely.
Külön szinten helyezkedik el a Citroen, Peugeot és Renault alkatrészek kis- és nagykereskedelmét ellátó, 100 millió forint feletti készlettel rendelkező raktáregység. Az új autókhoz hasonlóan a szervizre érkező és a karambolos gépkocsik is fedett, 200 férőhelyes zárt parkolóházban várakoznak a javításig, így elkerülhetőek az esetleges sérülések, időjárás okozta rongálódások. A házon belül üzemel Magyarország legnagyobb autószállító liftje, melynek segítségével a szintek között akadálytalanul lehet mozgatni a gépkocsikat.
2006 februárjában a Pásztor Tamás és Társa Kft. a Citroen mellett megkapta a hivatalos Peugeot márkaszerviz jogot a Pesti úton és Veresegyházán is, így immár mindkét francia márka autóinak teljes körű szervizszolgáltatását és alkatrész ellátását tudtuk nyújtani. 2007 tavaszán az emeleti rész átalakításával és a szalon megnyitásával már a Peugeot paletta teljes újautó kínálatának bemutatása és értékesítése is megkezdődött.
2009 októberében lett teljes a francia márkák képviselete, mivel a Szentmihályi úti telephelyünk megkapta a Renault márkaszerviz jogot is.
2006-ban saját pályázati folyamat sikeres lefolytatása eredményeképpen, Európai Uniós támogatás igénybevételével a teljes informatikai infrastruktúránkat megújítottuk és a felmerülő igényeknek megfelelően folyamatosan fejlesztjük. 2009-ben iparágunkban tudomásunk szerint elsőként áttértünk a komplett felhő alapú informatikai szolgáltatás használatára.
A gazdasági válság hatásaként a Magyarországi autópiac az 1/5-ére zsugorodott. A túlélés záloga a megváltozott piaci körülményekhez igazított racionális döntések gyors megvalósítása volt. Ebben a 7 éves időszakban két év kivételével évente átlagosan közel 500 db autó értékesítését tudta a cég felmutatni. Ez az érték a válságot megelőző 7 évben meghaladta az 1100 autó / év-et. A két időszak összevetéséből is kitűnik, hogy cégünknél jóval kisebb mértéken tudtuk tartani a válság okozta visszaesést a piaci trendhez képest. 2017 év végén autószalonjaink gépjármű-értékesítési volumene átlépte 16 000 db-ot.
Vevőszolgálati oldalon még sikeresebben tudtuk kezelni a válság alatti időszakot, köszönhetően a kezdetek óta kiépített és nagy szakmai alázattal végzett munkánk eredményeképpen megtartott stabil ügyfélkörünknek. Szervizeink, az importőri gondolkodást évekkel megelőzve, külön kampányokkal koncentráltak a garanciaidőn túli gépjárművek tulajdonosaira illetve flottás cégek egyedi igényeinek kiszolgálására.
A 2006-ban megkezdett alkatrész nagykereskedelmi tevékenységgel az általunk képviselt márkák tekintetében szintén úttörő szerepet játszottunk. Sikerességének egyik visszajelzése az a tény, hogy az importőrök 2010-től a mi üzleti modellünk alapján intézményesítették hálózati szinten ezt a tevékenységet.
A válság kezdetekor beindított saját flottakezelő cégünk (Shepherd-Fleet Kft.) is szerepet vállalt eme küzdelmes években. Létrehozásának fő motivációs eleme a piacvezető flottakezelő cégek szeszélyeinek kiiktatásával ügyfeleinknek az általunk képviselt márkák modelljeire megbízható, átlátható, korrekt üzemeltetési szolgáltatással megtöltött céges finanszírozási forma biztosítása.
Ügyfeleink elégedettségét az importőri csekély mintavételű mérésén túl, magunk által kidolgozott séma szerint, 100%-os elérésre kiegészítve mérjük, hétről-hétre. Ezen keresztül valósul meg a menedzsment teljes rálátása az alkalmazottak által elvégzett munka, ügyfelek által érzékelt minőségére, illetve válik fontos döntéstámogató rendszerré.
Tulajdonosunk és a menedzsment által képviselt és az alkalmazottaktól megkövetelt szemlélet a záloga ügyfeleink elégedettségének és a cég sikereinek.